duminică, 19 decembrie 2010

pasaport catre suflet

memoriile  mele au umplut golul din mine,
maine voi rasari odata cu soarele,
sunt ca un copil pierdut in timp,
dar ma simt ca un batran orb fara iubirea ta,
arata-mi podul spre sufletul tau,
caci stau in coma intr-o camera rece,
plang dupa tine, de ce nu-mi raspunzi?,
decat sa te pierd mai bine as sta in spatiul infinit,
am ajuns la sufletul tau,
caci am gasit pasaportul catre sufletul tau,
cu tine pot ajunge asa de departe,
acolo unde numai stelele viseaza sa fie,
acum suntem suflete pereche,
si nimic nu ne poate desparti,
iubirea noastra este in aer, e peste tot.
        partea a doua
lacrimi de suflet argintiu,
lacrimi de foc,
imi mangaie inima incalzind-o,
ai reusit sa scrijelesti,
pe peretii sufletului meu,
iubirea ce mi-o porti,
am descifrat-o si intradevar,
este o iubire adevarata,
lacrimi inocente imi scalda trupul fumuriu,
lacrimi nemuritoare de pasari calatoare,
semiluna imi zambeste ce sta in bratele cerului,
precum o spada argintie,
si imi inveleste inima precum o umbra,
 ce-si imbraca trupul muritor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu